HTML

2008.11.15. 19:58 hmolnarj

Te hol blogolsz?

<>

Természetesen a lista nem lehet teljes, csak az általam vizsgált blogszolgáltatókat soroltam fel, de örömmel várok további ötleteket. Sőt kérem, hogyha valaki nem az alábbi szolgáltatók motorját használja, jelezzen, hogy azon alkalamzásokat is megnézhessem, így téve teljesebbé a "hol blogoljak" képet. Szóval klaviatúrára fel, s várom a javaslatokat, valamint azt is, hogy te miért szereted, illetve nem szereted a szolgáltatódat.

Tessék savazni :)

2 komment

Címkék: blog szavazás blogolás


A bejegyzés trackback címe:

https://holblogoljak.blog.hu/api/trackback/id/tr62770863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rouge 2009.03.27. 15:47:12

Szia!
Ne haragudj az amatőr kérdésért (tényleg az vagyok). Én is készítettem poll-r-es szavzást, de egyszerűen nem tudom beágyazni a blogomba. Hogyan kell? Én kijelöltem a beágyazást, és beillesztettem a blogomba, de semmi sem történik, nem jön elő a szavazatszámláló. Tegnap próbaképpen csináltam egyet, akkor nyomkodtam vmi forráskódot, és sikerült, de most nem. Biztos véletlen volt. Segítenél, ha nagyon szépen megkérlek?
Köszönöm előre is nagyon.

hmolnarj 2009.04.18. 11:26:48

Szia, ha megvan, akkor egy olyat keress, hogy embed kód. A fentinél is van egy "tedd ki ezt a szavazást" például. Ha megvan a HTML forráskód, akkor azt kell beilleszteni az oldaladba, de fontos, hogy HTML-kódról van szó, ezért azt a lehetőséget keresd, hogy HTML-forrás, s oda - a megfelelő helyre - illeszd be. Ezek után már meg kell jelennie.
süti beállítások módosítása