Egy friss felmérés szerint a hazai felhasználóknak csupán 10,5 százaléka ír blogot, miközben 51,6 százalékuk olvassa azokat. Kérdem én, mi ez a bizonytalanság, hiszen blogot érdemes és jó írni. Lássuk miért. Tippek magánszemélyeknek és vállalkozóknak.
A mi blogunk témájára vonatkozóan azonban böngésszük még egy kicsit a rabbitblog felmérését, mivel úgy tűnik nincs teljes egyetértés a téren, hogy ki a legnagyobb hazai blog-szolgáltató. A kutatás alapján az általunk vizsgált Blogol.hu 5 , a Blogspot 6, a Live 9, a Blogtér 15, a Freeblog 20, míg a blog.hu 35 százalékban részesül az elérésekből.
Ezen elérések zömét az olvasások teszik ki, miközben a felhasználóknak csak 10,5 százaléka ír blogot. Nézzük, hogy a másik 89,5 százaléknak miért érné meg a Pál-fordulás.
Magánfelhasználó vagyok, miért blogoljak?
1 - gondolataidat, tapasztalataidat megoszthatod a világgal
2 - azok alapján új barátokat szerezhetsz
3 - "ismeretlen személyektől" hasznos tanácsokat kaphatsz a hozzászólásokban
4 - megtudhatod, hogy mások mit gondolnak rólad
5 - nyomot hagyhatsz a világban
Vállalkozó vagyok, miért blogoljak?
1 - egy szakmai blog növeli a vállalkozás hitelességet
2 - az olvasók új ügyfeleket és partnereket is jelenthetnek
3 - kiváló és olcsó reklámeszköz szolgáltatásaiknak és termékeinknek
4 - az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásnak egy személyes fórumává válhat a blog
5 - a vállalkozó személyünk mellett kidomborodhat a személyes énünk is, ami szimpatikusabbá tesz minket, ami új ügyfeleket...
Ha valakinek még van ötlete, hogy miért érdemes, akkor azt várom a kommentekben. Térítsük meg együtt a blogmentes közösséget :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.